دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

آخرین مطالب

آخرین روز سفر

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۴ ب.ظ

بیشتر از یک هفته شده که اینجا چیزی ننوشتم ولی همش یاده اینجا بودم و ازش غافل نشدم

جمعه که ما اومدیم به تمیزکاری و خستگی راه گذشت تا یکشنبه که خاله اومد فکر کنم دوشنبه بودش که دایی هم با فینگیل اومدش،چقدر فینگیل دایی بامزه شیرین و شیطونه کلا خونه رو گذاشته بود رو سرش ولی بازیگوشی شیرین داره مثل بقیه بچه های امروزی نیست که صرفا فقط لوس باشه

یک روز با خاله اینجا رفتیم بیرون رفتیم به مغازه های اینجا یک سر زدیم کلی تاپ و چیز میز خریدیم فرداش هم دوباره با مامی و خاله رفتیم چندتا تاپ مهمونی خوشگل دیگه هم گرفتیم تو راه برگشت هم چون ترافیک زیاد بود می خواستیم از راه فرعی بیایم من از روی مپ گوشیم نگاه می کردم عمو می رفت کلی هم سوتی دادیم تا برسیم ولی از تو ترافیک موندن خیلی بهتر بود بعدش هم که اومدیم ناهار بابا کباب خوشمزه درست کرده بود

خاله اینب هم جمعه عصر با کلی دودلی برای شلوغ بودن جاده رفتن 6 عصر حرکت کردن 11 رسیده بودن خیلی خوب بود اصلا فکرشم نمی کردیم

بلیط کنسرت زانیار گرفتم دیروز که با همسایه بریم با یاد مهربون،امروز بهش گفتم اول شهریور کنسرت پاشو بیا باهم بریم دیوونه داشت روش فکر می کرد احساس می کنم خیلی ناراضی از اونجا موندن ولی راه برگشت هم نداره همش میگه اگر تو بگی من بر می گردم منم که میگم واسه چی برگردی بشین اونجا زندگیتو کن الانم امیدش به اینه من سال دیگه می رم پیشش

3 تا هم جلسه لیزر گرفتم که زودی باید برم اونارو تا اوایل مهر

3شنبه هم مهمونی خواهر مامانی اگر برسم دوست دارم موهامو هم کوتاه کنم هم رنگشو قرمز کنم ولی احتمالا نمی رسم چون باید ماشین هم از تعمیرگاه بگیرم حتما حتما آرایشگاه برای ابرو برم اوففففففففف برم تهران چقدر کار دارم تازه از چهارشنبه هم کلاسم شروع میشه

۹۳/۰۵/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
star

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی