دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

آخرین مطالب

اومدن عمه

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ب.ظ

عمه جان جمعه 4 اردی بهشت ساعت 8 زنگ خونمون زدند همگیمون سورپرایز شدیم بابا که فکر می کرد شبش میاد تا صبح بیدار بود اون موقع دیگه خوابش برده بود زود صداش کردیم رفت کمک که چمدونا بیار بالا من دیگه کم کم بیدار شدم چون از شب قبلش با همسایه قراره استخر داشتیم سوغاتیام که یک لگین ابی با یک تی شرت صورتی با یک جوراب قرمز بود گرفتم رفتیم  به سمت استخر ولی با یک استخر مردونه روبرو شدیم، کلی بی اعصاب شدیم گفتیم حالا که نا این جا اومدیم بریم پا‍‍ژن یک نگاه کنیم که رفتیم و هیچی نپسندیدم دیگه برگشتیم خونه عمه هم تا عصری پیشمون بود بعدش با بابا رفتند لواسون.

دوشنبه ش هم سالگرد مامان جون بود کهقرار بود شبش همه بیان خونه ی ما که برنامه خاصی نبود فقط بابا و عمه یک کیک خشک درست کردند که سر اون کلی خندیدیم.تو گروه هم بحث پاپ کورن شده بود قرار شده بود فردا من درست کنم

فرداش صبحش با خالش رفتیم پیاده روی اومدم خونه به بابا گفتم می خوام پاپا کورن درست کنم خودش برام درست کرد منم عکسشو برای کپل فرستادم قرار شد عصری یک جا قرار بزاریم بیاد بگیره منم خیلی بهش گفتم ولش کن ارزش نداره راه طولانی ولی گفت نه میام ،قبلش من و عمه هم رفتیم چندتا از کارشو انجام دادیم اومدم خونه حاضر شدم پاپ کورن برداشتم به سوی چهارراه یک ربعی دیدمش و بعد رقتم سمت خونه مامانی، اونجا هم خوب بود خوش گذشت بیشتر راجع به مهمونی تولد حرف زدیم.

شنبه 12 اردی بهشت هم  با عمه رفتیم تور ابیانه که خیلی خوب و عالی بود و اتفاق بی نظیرشون دیدن دوست دانشگاه تو تور خودمون بود خیلی خوش گذشت ابیانه هم جای بی نظیری بود کلی عکس گرفتیم و بعدشم رفتیم  سمت کاشان برای دیدن باغ فین که دیگه اوم جا هوا گرم و دم بود خسته هم بود حوصله گشتن خیلی نداشتیم بعد بستنی و خرید عرقی جات وتهران که حدود 12 رسیدیم.

یک شنبه هم برای مید ترم فردا داشتم درس می خوندم عصرشم قرار تاتر با همسایه و کپل داشتیم

شنبه هم مامان دوست جون عمل داشتند که خداروشکر راضی بودند ما هم سه شنبه رفتیم عیادتشون منم که ملودی نبود با اتوبوس و تاکسی رفتم با اژانس هم برگشتم

4 شنبه هم از کلاس رفتیم سمت شمال که خیلی خوب و عالی بود همه چی هم هوا هم بیرون رفتنا هم ماهی با حشوی رب انار یامی

شنبه صبح زود هم راه افتادیم که من به کلاس برسم، عمه هم رفته لواسون 2 روز پیشمون نیست تا 31 اردی بهشت هم  تهرانه

۹۴/۰۲/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
star

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی