دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

آخرین مطالب

بغل کردن فینگیل

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ

امروز از کلاس زنگ زدن گفتن تشکیل نمیشه,منم رفتم دنبال دوست جون رفتیم خونه فینگیل,امروز کلى بغلش کردم با هاش راه رفتم براش حرف زدم نازش کردم خیلى خوب بود تا عصرى اونجا بودیم دیگه رفتیم دوست جون و خالش رسوندم خونه اومدم دنبال بابا رفتیم با هم خرید براى خونه,بعد هم نشستم به دیدن ماه عسل

امروز نشسته بودم با خالش کلى حرف زدن درست مى گفت من قبلا نظر این بود زن براى همسرش خیلى بایدمرتب و تر تمیز باشه همیشه به خودم مى گفتم من وقتایى که مریض میشم خونه خودم نمى مونم میرم خونه مامان تا حالم بهتر بشه اون هم حالا من روبراه نیستم منو نبینه ولى دیدم چقدر بد فکر مى کردم و چقدر خالش درست میگه راست میگه زن و شوهر قراره باهم زندگى کنند بحث یک شب و دو شب نیست چرا زن همیشه مرتب باشه که شوهرش فکر کنه وظیفشه,اصلا چرا به خاطر اینکه اون کیف کنه من به خودم باید همیشه برسم,مرد تو زندگیش چیزاى دیگه مى خواد آرامشى که زن مى ده خیلى مهمتره وگرنه زیبایی که من هرچى به خودم برسم دست بالاى دست بسیاره,مرد زن و به خاطر ذات خودش باید بخواد نه تیپ و قیافش

اینارو اینجا نوشتم تا هیچ وقت یادم نره

دیشب هم با مهربون حرف زدم داشت مى گفت دلش براى مونوپولى بازى کردنمون تنگ شده,قرار شد تا وقتى بیاد من اینجا کلى تمرین کنم که ببرمش که این دفعه دیگه نوبت اونه پیشنهاد بیشرمانه بده 

جفتمون دلمون براى همدیگه تنگ شده ولى چاره اى نداریم انتخاب هردومون بود,کله دیشب همش خواب باهاش بودن مى دیدم

4شنبه هم مهمونى فینگیله ولى احتمالا مى رم مسافرت هنوز که برناممون مشخص نیست


۹۳/۰۴/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
star

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی