دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

آخرین مطالب

دل تنگی

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ب.ظ


امروز هم کلاسم تشکیل نشده البته صبح که پا شدم ساعت 11 بود ولی همسایه 9 مسیج داده بود کلاس تشکیل نمیشه،حوصلم از این بی برنامگی سر رفته کاشکی زودتر کلاسم شروع بشه بشینم به درس خوندن

فردا هم مهمونی مامانیه ولی نه می دونم چی می خوام بپوشم نه می دونم چی براش بگیرم تو فکرم بود براش یک دسته گل بگیرم ولی فکر کردم حالا شاید برای اونجا گل خوب نباشه

الان روز سوم که با مهربون حرف نزدم دلم براش خیلی تنگ شده شب یکشنبه که ا خونه مامانی اومده بودم خیلی خسته بودم کمرم از بغل کردن فینگیل درد گرفته بود ولی می خواستم شب حتما بهش زنگ بزنم کلی بت هم حرف بزنیم،که نت قطع شد گفتم 1دقیقه می خوابم پا میشم درستش می کنم که خوابیدن همانا 11 صبح بیدار شدن هم

استار2 هم دیروز زنگ زد گفت جشنشون یک هفته افتاده جلوتر مثل اینکه کاراشون درست شده گفت بههر کسی زنگ زدم گفته نمیاد تو چی میای موندم چی بگم آخه نمی خواستم برم گفتم ایشا ا... میام آخه دوست مهربون هم دعوت منم اصلا دلم نمی خواد باهاش روبرو بشم الان یادم افتاد دیشب هم خوابشو دیدم مثل همیشه بد و پر استرس بود

خالش هم هفته ی دیگه جشن سالگرد داره گفت 4 شنبه میگیرم حالا که کمی خوام برم مسافرت همه مهمونی گرفتند بعد برنامه ی مسافرت هم هنوز مشخص نشده دوست داشتم همسایه هم باهام بیاد هنوز که نمی دونم ببینم چی میشه خودم میرم یا نه

امروز تولد دوست دبیرستان شمیم چه خوب شد یادم اومد الان بهش تبریک می گم،

گفتم بهش مسیج دادم

خوبه ها اینجا در عین حال نوشتنم خیلی چیزا یادم میاد

دلم استخر روباز می خواد برم کلی شنا کنم،امسال هم که آفتاب گرفتن تعطیله نمی تونم حداقل استخر می رفتم

ناخنم دیشب درست کردم خیلی خوب شد راحت شدم با اینکه 2 ساعت وقت گرفت ولی می ارزید

هنوز زنگ نزدم وقت کلینیک کنسل کنم ای تنبل 

 

۹۳/۰۴/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
star

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی