دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

آخرین مطالب

اووووف

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ

منتظر بودم بدهیش صفر بسه بعدش زنگ زدم بهش گفتم خطمو عوض کردم دیگه به اون خطه مسیج نده بگو عکس عکس چون ممکنه خطم دسته آشنا بدم که اون موقع گفت نه من که گفتم دیگه زنگ نمی زنم منم گفتم اکی خدافظی کردم خطمو خاموش کردم خط جدیدرو گذاشتم یک ساعت بعد همسایه زنگ زد گفت بهم زنگ زده گفته بگو بهش زنگ بزنم منم زنگ زدم گفت دوستت گفته هرشب داری گریه می کنی زیر سرمی وگرنه من بهت زنگ نمی زدم که من اصلا هیچ وقت این کارو نمی کنم منم گفتم می دونم همسایه چی گفته آخرشم یک توهین زشت کرد و گوشی قطع کرد منم همین جور هاج و واج مونده بودم خندمم گرفته بود این حرف های خیلی بچگونه چه طوری از یک مرد به این سال میاد بیرون،دیگه زنگ زدم به همسایه هم گفتم چی گفته اونم شوک شده بود،این قضیه هم تموم شد واقعا حس می کنم یعنی چی من این ادم با این اخلاق بچه گانه چه جوری دوست داشتم....

چندروزم همش تو این فکر بودم وقتی یک نفر به آدم توهین می کنه برخورد درست چیه سکوک یا مثل خود اون ادم

راستی دانشگاه هم قبول شدم رشته ی خودم دانشکاه خودمممم،سه شنبه هم رفته بودم برای ثبت نامممممممم

۹۴/۰۶/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
star

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی