دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

آخرین مطالب

امروز,روز تعطیلى

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ

مهربون امروز خواب بود که جواب مسیج دادم,هنوزم بیدار نشده,

حوصلم سر رفته امروز اگر تعطیلى نبود با همسایه مى رفتم بیرون باهام حرف مى زدیم ,حالا فردا باهم مى ریم کلاس خوبه,

امروز مى خواستم فیلمى که مهربون بهم گفته بود دانلود کنم هر روز مى پرسه ازم که دیدمش یا نه ولى نتونستم پیداش کنم حالا باید بهش بگم خودش پیدا کنه برام لینکشو بفرسته

از وقتى مهربون رفته خیلى بى برنامه شدم کارى نمى کنم مگه اینکه یکى بهم زنگ بزنه قرار بزاره,دوست داشتم زنگ بزنم به نارنجى ولى اون بعد افطار بیرون نمیاد,جایى هم به ذهنم نمى رسه قبل افطار بریم اونم با نارنجى که حتما باید یک چیزى بخوریم وقتى بیرونیم

کاشکى ماه رمضون زودتر تموم بشه خوبه دوسش دارم ولى خیلى دست و پاتو مى بنده

 این جارو خیلى دوست دارم امروز اولین کارى که بعد از بیدار شدن کردم سر زدن به اینجا بود کاشکى این حس خوب برام بمونه

دوست داشتم کادویى که براى مامانى و فینگیل خریدم و اینجا بنویسم تا بعدها یادم نره یک مجسمه مادر که بچشو بغل کرده,از این مجسمه هایى که تو شهر کتاب ها هستش,

من مى خواستم براش یک گوشواره یا گردنبند اسمشو براش سفارش بدم ولى مامى گفت همیشه کادوى تولد و اینا براش گوشواره,انگشتر گرفتى این دفعه یک چیزه دیگه بگیر بعد هم خودش رفت ایم مجسمه رو خرید خوشگل بود من که دوسش داشتم فقط بابایى مى گفت پس چرا مادر بچم چهره نداره راست مى گه

۹۳/۰۴/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
star

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی