دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

دنیاى من

این جا دنیاى خودمه

آخرین مطالب

تصادف

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ق.ظ


تا همین الان داشتم با مهربون حرف می زدم چقدر خوب بود آروم شدم کلی،براش تعریف کردم اونروز با نارنجی کجا رفتم چی شده کلی به تک تک حرفم خندید

و اما امروز که مهمونی فینگیل بود من دیر حاضر شدم بدو بدو رفتم دنبال دوست جون و مامانش به هوای اینکه دوست جون آدرس بلده من دیگه به آدرس اصلا فکر نکردم چون اونروز گفته بود من بلدم تا لواسون رفتم دور زدم که برم محلاتی ولی اصلا راه و بلد نبود آخر سر تو اوشان وایسادم که سوال بپرسیم بعدش که خواستم راه بیوفتم دیدم یک تریلی از سمت چپ داره میاد ترسیدم گفتم نیاد به من بزنه ولی به خودم گفتم نه بابا راننده ماشین به این بزرگی این چیزارو میدونه که حرف تو ذهنم هنوز تموم نشد یک صدای خیلی وحشتناک با جیغ مامان دوست جون شنیدم دیگه تنها کاری که کردم دستمو گذاشتم روی بوق ملودیم داغون شد شیشه عقب کلا خورد شده بود ریخته بود روی مامان دوست جون من که شوک بودم اصلا کاری نمی کردم دیگه راننده که پیاده شد داد و بیداد کرد یکم به خودم اومدم گفتم آقا مقصری دیگه ببین با ماشینم چی کار کردی بعد هم صاحب ماشین اومد گفت خانم آروم باش اشکال نداره زنگ بزن افسر،زنگ زدم پلیس 110 اونم کلی ماجرا داشت دیگه به دوست جون گفتم زنگ بزن به بابایی بگو چی شده که سریع بیان خودمم زنگ زدم به داداشی که 2بار گوشیشو بر نداشت بعد زنگ زد گفتم اینجوری شده گفت میدان راه آهنم ولی زودی میام

دیگه بابایی اومد ما رو یکم آروم کرد مدارک گرفت گفت شما برین من که تو راه بودم داداشی زنگ زد گفت تو چرا پس رفتی تو که باید باشی گفتم باشه الان ماشین می گیرم میام رفتم تا فینگیل دیدم ماشین اومد با دوست جون دوباره برگشتیم سر تصادف من امضاکردم مدارک آقاهرو کپی کردیم بعد دوباره رفتیم مهمونی پیش فینگیل شام خوردیم دیگه اومدیم خونه

اوففففففف چه روزی شد بعدا یادم افتاد که امروز داشتم میرفتم بیرون دعامو نخونده بودم و حالا هرچی بود که به خیر گذاشت خودمون چیزی نشدیم خداروشکر

دیگه اومدیم خونه ماجرا برای مامان هم تعریف کردیم بعدش همکه مهربون حرف زدم تعریف کردم امروز چی شده

همسایه هم گفت امروز جراحی داشته ولی من خبر نداشتم حالا پیش اونم باید برم فردا هم باید برم بیمه برای ماشین

۹۳/۰۵/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
star

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی